An Unbiased View of اصفهان

Wiki Article

This elegant mosque, with its legendary blue-tiled mosaics and its excellent proportions, varieties a visually spectacular monument at the head of Esfahan's principal…

ويتكون القصر من ستة طوابق تحوي العديد من الشرف. وتعد الزخارف الجصية واللوحات الموجودة في هذا القصر من الأشياء التي تبعث على الإعجاب والزهو. القصر الملكي والأربعين عموداً[عدل]

حمام علی قلی آقا یک حمام به جا مانده از اواخر دوران پادشاهی صفویان است. این حمام به گونه‌ای ساخته شده است که هم زنان و هم مردان امکان استفاده از آن را داشتند.

خانه تاریخی زهتاب حالا دیگر متأسفانه جزو جاهای دیدنی اصفهان نیست؛ چراکه در سال ۱۳۹۴ به طور کامل تخریب شد.

این زمین ۴۲۰۰ متری بر اساس اطلاعاتی که یاشار سلطانی منتشر کرده، در شمال شرق مدرسه علمیه امام خمینی قرار دارد و قیمت روز آن با توجه به بهای متوسط زمین در منطقه، «حدود هزار میلیارد تومان» تخمین زده می‌شود.

باغ‌ گل‌ها علاوه بر داشتن طبیعتی چشم‌نواز، شربتخانه‌ای نیز در مزکز خود دارد که با دیدنش به یاد تمام بناهای قدیمی اصفهان می‌افتید.

کاشی‌کاری مختلف، نداشتن مناره، نورپردازی‌های جذاب و خلاقانه و ورودی ۲۸متری مسجد و ده‌ها ویژگی دیگر این مسجد را از سایر مساجد متمایز می‌کند.

در  این آکواریوم می‌توانید از دل یک تونل ???? آبی عبور کنید. در این تونل انواع ماهیان و آبزیان را مشاهده کرده و برای یک لحظه حس کنید به دنیای زیر آب رفته‌اید.

مرگ حسین امیرعبداللهیان؛ پنج نقطه پررنگ در کارنامه وزیر خارجه ایران

تمام بناهای دیدنی اصفهان خوراک عکاسی هستند. از میان تمام آن‌ها،‌ میدان نقش جهان و تمام عمارت‌های تاریخی اطراف آن و خیابان چهار باغ عباسی برای عکاسی مناظر بی‌نظیری دارند.

پیش از این حوزه علمیه «امام خمینی» با انتشار بیانیه‌ای تایید کرده بود که شخص صدیقی برای انتقال مالکیت باغ حوزه علمیه به شرکت متعلق به خود و پسرانش در محل دفترخانه حاضر شده و اسناد را امضا کرده است.

In spite of its abundant historical past stretching again A large number of yrs, Iran still lies off the crushed track for many travellers. The Pleasure of travelling in among the list of…

مرگ حسین امیرعبداللهیان؛ پنج نقطه پررنگ در کارنامه وزیر خارجه ایران

کاخ چهلستون یک نمونه تمام عیار از یک باغ  سلطنتی و باشکوه است. همانطور که احتمالاً می‌توانید حدس بزنید، این باغ در دوران صفویه ساخته شد.

Report this wiki page